• Є питання? Дзвоніть +38 (044) 394-94-13
  • Київ
    вул. Голосіївська 17,
    оф. 201-207

GPS мониторинг трактора

GPS відстеження трактора

Трактор – одна з найуніверсальніших машин. Використовуються машини у сільському та комунальному господарстві, на лісорозробках, у будівництві. GPS контроль тракторів необхідний усюди. Експлуатується як спецтехніки, так і у вигляді транспортного засобу для перевезення вантажів на невеликі відстані. Як спецмашина він працює:

при обробці сільськогосподарських полів;

з навісним обладнанням (гідробур, насосом, компресором, що використовують енергію від валу відбору потужності);

з бульдозерним наваженням;

при корчуванні та трелювання лісу.

У багатьох випадках цікавить не місцезнаходження машини, а навантаження на агрегати і відпрацьовані мотогодини. GPS моніторинг трактора дозволяє отримати об’ємний масив даних, які дозволяють аналізувати роботу у всіх аспектах. Встановивши GPS на трактор, ви будете впевнені, що він використовується виключно за призначенням. Це дуже важливо, якщо в господарстві кілька десятків, а то й сотень одиниць техніки, що виконують різноманітні завдання. Проконтролювати весь парк особисто не може жоден механік чи керівник підприємства. А ось за допомогою GPS це під силу одному диспетчеру.

Більше того, система дозволяє не тільки відстежувати кожну машину онлайн, а й відновлювати будь-який епізод минулого. Це потрібно, наприклад, при аналізі причин низької врожайності, затримок з обробкою площ, спірних моментів щодо витрати пального та підрахунку мотогодин.

Можливості GPS контролю тракторів

GPS стеження за роботою тракторів дозволяє контролювати навантаження на будь-який агрегат, правильність та своєчасність обробки площ, дотримання технології вирощування певних культур та інші моменти. GPS системи контролю тракторів відрізняються не лише широтою функціоналу, а й витривалістю. Обладнання проводиться в антивандальному виконанні, в корпусах, стійких до:

  • Висока вологість;
  • Пили;
  • Вібраціям;
  • Електричні перешкоди.

Датчики та блок передачі даних встановлюються в таких місцях, де немає ризику пошкодження діючими частинами обладнання або при роботі в несприятливих погодних умовах. Це всепогодна машина, яка може працювати цілодобово за повної відсутності доріг і критичних навантажень. Під такі параметри експлуатації розраховується і устаткування супутникових моніторингових систем.

Трактор

Вигода GPS моніторингу тракторів

Якісний GPS моніторинг пересування та розташування трактора дозволяє отримати низку відчутних економічних вигод. Це:

Зниження питомої витрати пального;

Зменшення часу виконання типових завдань;

Скорочення простоїв;

Контроль за роботою механізаторів;

Виключення фактів нецільового використання техніки.

Система відстеження GPS на трактор встановлюється на будь-яку модель. Підключення до агрегатів здійснюється незалежно від штатної електромережі та механізмів керування і ніяк не впливає на роботу механізмів та приладів. Оператор не може внести зміни до показань датчиків або передачі даних – все працює в автоматичному режимі.

Встановлення системи GPS моніторингу на трактор

Замовити монтаж системи відстеження роботи трактора ви можете на сайті microtronic.com.ua у компанії “МікроТронік" Тут працюють фахівці, які добре знають як пристрій сільськогосподарських машин, так і особливості електронної частини системи. Щоб GPS для трактора працював ідеально, необхідно враховувати особливості експлуатації кожної машини Для кожного замовника типові рішення адаптуються під конкретні умови використання спецтехніки з урахуванням найважливіших для клієнта показників.

Тривожна кнопка / тривожний виклик

З метою безпеки при впровадженні системи GPS-моніторингу на сільгосптехніку як додатковий функціонал можна підключити тривожну кнопку. Ця функція дозволяє водієві своєчасно надіслати диспетчеру тривожний сигнал з координатами при виявленні несправностей або при виникненні позаштатної ситуації.

Для реалізації цієї можливості використовується кілька видів «тривожної кнопки»:

  • Переносна кнопка тривожна. Автономний переносний пристрій, в якому можна передавати тривожний сигнал з координатами у разі позаштатної ситуації.
  1. Прихована “тривожна кнопка". Цей спосіб передбачає встановлення тривожної кнопки в кабіні приховано від сторонніх очей. Це дозволяє застосувати її непомітно, що зручно у разі несанкціонованого проникнення в кабіну транспортного засобу.
  2. Мобільна “тривожна кнопка". Сигнал тривоги передається водієм із мобільного телефону через спеціальний додаток.

Рішення «тривожна кнопка» дозволяє диспетчеру оперативно реагувати на тривожне повідомлення про будь-яку позаштатну ситуацію, поломки, спроби несанкціонованого проникнення для оперативного прийняття рішення.

Ідентифікація причіпного обладнання

У процесі роботи техніки у полі використовується безліч видів причіпних агрегатів. Тому виникає необхідність у фіксації, з яким саме причіпним обладнанням техніка працювала та скільки землі було оброблено в рамках конкретної технологічної операції. Для вирішення цього завдання на причіпне обладнання монтуються пристрої, які дають змогу визначити тип обладнання за його унікальним ID-кодом.

Існує два типи ідентифікації: контактна та безконтактна.

  • Контактна ідентифікація

На трактор, оснащений GPS трекером, встановлюється зчитувач, що є розеткою, а на причіп – мітка у вигляді штекера. Після того, як водій або механік підключить вилку до зчитувача (штекер), відбувається автоматична ідентифікація та призначення причіпного обладнання.

  • Безконтактна ідентифікація

Ідентифікатор складається з двох частин: зчитувача (кріпиться на тракторі) та бездротової мітки, яка встановлюється на причіпний агрегат. Коли мітка попадає в зону дії зчитувача, агрегат із встановленою міткою ідентифікується. Відмінною особливістю безконтактної ідентифікації є відсутність сполучних дротів між трактором та причепом.

Переваги: ​​Головною перевагою автоматичної ідентифікації причіпного агрегату є оптимізація робочого часу диспетчерського центру під час аналізу роботи техніки та підготовки звітів.

Трактор

Ідентифікація механізатора

Рішення реалізується шляхом встановлення в кабіні транспортного засобу спеціального пристрою, призначеного для фіксації та контролю робочого часу водія. Це завдання можна вирішити і проаналізувати за допомогою пристроїв ідентифікації. Рішення особливо актуальне якщо:

  • Механізатори працюю позмінно на одній техніці;
  • Техника не закреплена за конкретным механизатором;
  • На підприємстві застосовується оплата праці з відпрацьованих годин.

Існує кілька варіантів для реалізації цього рішення

iButton ідентифікатор

Водій отримує спеціальний ключ із персональним кодом, зареєстрований за ним у системі. Перед виїздом із території підприємства працівникові необхідно “засвітити" свій особистий ключ у системі. Без ідентифікації завести двигун не вдасться.

RFID-технологія

Дане рішення подібне до технології iButton, але для ідентифікації використовується не ключ, а спеціальна картка-ідентифікатор. Кожен водій отримує карту, яку для реєстрації в системі необхідно проводити через спеціальний зчитувач.

Система розпізнавання дає можливість як контролювати перебування працівника на робочому місці, а й бачити, наскільки сумлінно він виконує свою роботу. Використання ідентифікаторів дає можливість отримувати інформацію про те, який вантажний транспортний засіб був використаний у процесі роботи, скільки часу витрачено на виконання того чи іншого завдання, скільки палива було використано та ін.

Контроль температури двигуна

Системи GPS-моніторингу дозволяють визначати не тільки місцезнаходження трактора, швидкість і кількість палива, що витрачається, але й відстежувати температуру двигуна під час роботи. Здійснити це можна за допомогою спеціального цифрового датчика температури. Також отримувати дані про температуру рідини, що охолоджує, можна завдяки підключенню до CAN-шини трактора.

Додатковий функціонал:

Окрім контролю температури двигуна це рішення дозволяє проводити і налаштування температурних режимів. При необхідності також можна підключити функцію онлайн повідомлень, які дозволять диспетчеру оперативно отримувати інформацію про порушення у роботі двигуна із зазначенням геолокації події.

Переваги:

Головною перевагою даного рішення є наявність у диспетчера актуальних даних про навантаження двигуна і можливість запобігання його перегріву, яке може призвести до поломки.

Контроль обробленої площі

У сільському господарстві важливим питанням є точне розуміння того, скільки та який відсоток земельної площі оброблено. Який % запланованих робіт було виконано і як якісно, ​​і навіть проводити аналіз закриття полів. Мікро Тронік Україна пропонує універсальне рішення, яке допоможе назавжди вирішити проблему контролю обробленої площі.

Рішення:

Для реалізації цього рішення необхідно скласти картку всіх агрозон, у яких функціонує техніка. Після цього в систему моніторингу заноситься довідник агрегатів та їх характеристики, що знаходяться на підприємстві. Фіксується тип техніки, технічні характеристики та інші необхідні для коректної роботи системи дані.

Після внесення всієї інформації в систему, диспетчер отримує можливість вибирати техніку, що його цікавить, з раніше складеного довідника і формувати звіт роботи за обраний період часу. На основі отриманої інформації з GPS-датчиків можна в режимі реального часу визначити, яка техніка та коли була задіяна, яка площа полів була оброблена, скільки палива було витрачено на кожну технологічну операцію.

Час роботи двигуна / мотогодин

За допомогою системи GPS-моніторингу можна також контролювати час роботи двигуна. Це дасть можливість диспетчеру отримувати інформацію про час початку та закінчення роботи двигуна, а також фіксувати його підсумковий час роботи.

Дане рішення буде особливо корисним для застосування на підприємствах, де контроль виконання роботи та облік витрати палива проводиться безпосередньо за часом роботи техніки.

Реалізувати цю функцію можна декількома способами:

Підключення датчика детонації. Даний датчик дозволяє фактично оцінити заведений або заглушений двигун. А система моніторингу виконує всі підрахунки та формує необхідний звіт щодо часу роботи двигуна.

Використання цифрового входу (тригера). Зовнішній трекер підключається аналоговим тригерним входом (або цифровим) до будь-якого штатного індикатора роботи двигуна, а система моніторингу веде підрахунок часу роботи. Цей спосіб підключення найбільш популярний, тому що не вимагає додаткових витрат на придбання спеціальних датчиків.

Використання датчика обертів. Таке рішення можна застосувати лише у випадку, якщо підключено пристрій із можливістю читання даних із CAN-шини.