• Ми працюємо у військовий час!
  • Київ
    вул. Голосіївська 17,
    оф. 201-207

GPS моніторінг обприскувача

GPS контроль обприскувача

За виконання сільськогосподарських робіт більше значення має витрата палива та оперативність виконання робіт. Від цих показників залежить ефективність обробітку землі, отриманий врожай та його собівартість. Якщо встановити GPS на обприскувач, можна відстежувати всі його переміщення, зупинки, швидкість руху. На підставі цих показників система, в яку підключений супутниковий моніторинг обприскувача, дозволяє розраховувати оброблену площу та витрату палива. Ці параметри дозволяють підприємствам сільського господарства, фермерам оптимізувати витрати на обробку полів за рахунок усунення будь-яких відхилень від маршруту, простоїв під виглядом роботи.

Також така система допоможе швидко виявити несумлінних водіїв, які користуються спецтехнікою у своїх цілях. Використання системи контролю переміщення техніки дозволяє на 20-30% скоротити витрати на паливо та час для обробки полів.

Переваги GPS моніторингу обприскувача

Визначення розташування обприскувача – це важлива, але не єдина опція, яка доступна при GPS моніторингу. Відстежуючи пересування транспортного засобу, система дає дані про швидкість переміщення техніки, від якої залежить витрати палива і якість виконаної роботи. З її допомогою можна дивитися, наскільки довгими були зупинки, якою мірою паралельними лініями обробиться ділянка, чи були мінімальні відхилення від плану. За необхідності відстеження маршрутів обприскувача можна доповнити голосовим зв’язком між оператором та водієм для швидкого реагування у разі складних ситуацій.

Переваги GPS моніторингу обприскувача:

  1. Швидка установка, вона займає трохи більше 30 хвилин.
  2. Трекер можна встановити так, що водій не знатиме про нього. Це найкращий спосіб перевірити персонал на чесність та сумлінність.
  3. Система дозволяє визначати швидкість, правильність, акуратність керування.
  4. Побудувавши карти полів, знаючи темп обробки, можна легко підраховувати площу оброблених ділянок, прогнозувати час виконання сільськогосподарських робіт.
  5. Завдяки контролю за переміщенням та швидкістю, простоями, трекер дозволяє знизити витрати на паливо, ремонтні роботи техніки.
  6. Система GPS моніторингу дозволяє отримувати дані про температуру двигуна під час роботи обприскувача. Це захист двигуна від перегріву та поломки, адже диспетчер завжди має актуальні дані.

Така система-це ще й зручний спосіб побудови звітів про виконану роботу та витрати.

GPS моніторінг обприскувача

Встановлення системи GPS моніторингу на обприскувач

Якщо вам потрібна система моніторингу GPS на обприскувач, звертайтесь до спеціалістів microtronic.com.ua. Ми швидко встановимо датчики, за бажанням доповнимо систему контролером рівня палива, зворотним голосовим зв’язком, кнопкою тривоги та іншими важливими для роботи функціями.

Контроль рівня палива

Контроль рівня палива здійснюється за рахунок встановлення ємнісних датчиків у бак техніки. Якщо баків кілька, то в кожен монтується окремий датчик. Кількість та розмір датчиків підбирається виходячи від форми та кількості баків у техніці.

Головні переваги даного методу:

  • Контролює початковий і кінцевий рівень палива в баку.
  • Контролює кількість заправленого палива.
  • Можливість відстежити кількість палива, витраченого на неодружених оборотах.
  • Контроль витрати пального (що пішов з бака) за певні проміжок часу.
  • Наявність актуальних даних щодо залишків палива в баку.

У системах, які пропонує компанія «Мікро Тронік Україна», використовуються ємнісні датчики рівня палива з цифровим інтерфейсом.

Недоліком даного методу є лише те, що він не дає інформації щодо фактичного споживання палива двигуном. Але цей недолік можна віднести до всіх датчиків ємнісного типу.

Контроль витрати пального

Даний метод реалізується за допомогою установки в паливну систему проточного лічильника (витратоміру), які дозволяють контролювати як систему подачі палива, так і обернення з високою точністю, фактично витрачене паливо в русі та на холостих оборотах.

Залежно від технічних особливостей витратоміри можна розділити на окремі групи:

  • Залежно від специфіки паливної системи однокамерні, двокамерні.
  • За пропускною здатністю: 100, 250, 500 та 1500 л/год.
  • За типом інтерфейсу: імпульсний, RS-232/485 та CAN.

Переваги: ​​Головна перевага даного методу – висока точність даних щодо фактичного витраченого палива двигуном. Витратоміри стійкі до зовнішнього магнітного впливу та високих температур, тому похибка при вимірі мінімальна.

Недоліки: Єдиний недолік такого рішення, це відсутність можливості

Контроль витрати пального CAN

Суть методу полягає у використанні універсального програмованого контролера, який підключається до бортового комп’ютера та збирає дані з бортової системи трактора про повну витрату палива. Після збору інформації всі дані передаються з CAN-шини на комп’ютер, і обробляються в спеціальній програмі.

Переваги: ​​Дане рішення дозволяє диспетчеру отримувати дані про технічний стан трактора, фактичне споживання палива, а також отримувати дані про рівень палива зі штатного датчика рівня палива та іншу інформацію. Але при цьому потрібно враховувати, що похибка штатного ДУТ становить не менше 30%.

Недоліки: Незважаючи на те, що метод дозволяє аналізувати велику кількість даних за допомогою всього одного пристрою (CAN-шини), саме по собі це рішення не є повноцінним, тому що дозволяє контролювати лише витрати, не показуючи фактичного рівня палива в баку.

Поєднаний метод контролю палива

Найефективніший результат можна отримати лише за використання методу «сумісного контролю». Дане рішення передбачає використання відразу кількох способів контролю:

  • Контролює рівень палива в баку.
  • Контролює витрати пального за допомогою витратоміру.
  • Контролює витрати пального шляхом зчитування даних з CAN-шини.

Поєднаний метод дозволить контролювати будь-які зміни рівня палива в баку та його фактичну витрату на сільськогосподарській техніці, а також проводити порівняльний аналіз даних щодо кожного із способів контролю. В кінцевому результаті це дасть можливість фіксувати, і запобігати будь-яким махінаціям з паливом, паралельно здійснювати контроль усіх паливних вузлів, порівнювати дані з датчиків та отримувати точний звіт.

Тривожна кнопка

З метою безпеки при впровадженні системи GPS-моніторингу на сільгосптехніку як додатковий функціонал можна підключити тривожну кнопку. Ця функція дозволяє водієві своєчасно надіслати диспетчеру тривожний сигнал з координатами при виявленні несправностей або при виникненні позаштатної ситуації.

Для реалізації цієї можливості використовується кілька видів «тривожної кнопки»:

  1. Переносна “тривожна кнопка". Автономний переносний пристрій, яким можна передавати тривожний сигнал із координатами у разі позаштатної ситуації.
  2. Прихована “тривожна кнопка". Цей спосіб передбачає встановлення тривожної кнопки в кабіні приховано від сторонніх очей. Це дозволяє застосувати її непомітно, що зручно у разі несанкціонованого проникнення в кабіну транспортного засобу.
  3. Мобільна “тривожна кнопка". Сигнал “тривоги" передається водієм з мобільного телефону через спеціальний додаток.

Рішення «тривожна кнопка» дозволяє диспетчеру оперативно реагувати на тривожне повідомлення про будь-яку позаштатну ситуацію, поломки, спроби несанкціонованого проникнення для оперативного прийняття рішення.

Ідентифікація механізатора

Рішення реалізується шляхом встановлення в кабіні транспортного засобу спеціального пристрою, призначеного для фіксації та контролю робочого часу водія. Це завдання можна вирішити і проаналізувати за допомогою пристроїв ідентифікації. Рішення особливо актуальне якщо:

  • Механізатори працюють позмінно однією техніці;
  • Техніка не закріплена за конкретним механізатором чи механізатором;
  • На підприємстві застосовується оплата праці за відпрацьованим годинником.

Існує кілька варіантів реалізації цього рішення

iButton ідентифікатор

Водій отримує спеціальний ключ із персональним кодом, зареєстрований за ним у системі. Перед виїздом із території підприємства працівникові необхідно “засвітити" свій особистий ключ у системі. Без ідентифікації завести двигун не вдасться. RFID-технологія

 Дане рішення подібне до технології iButton, але для ідентифікації використовується не ключ, а спеціальна картка-ідентифікатор. Кожен водій отримує карту, яку для реєстрації в системі необхідно проводити через спеціальний зчитувач.

Система розпізнавання дає можливість як контролювати перебування працівника на робочому місці, а й бачити, наскільки сумлінно він виконує свою роботу. Використання ідентифікаторів дає можливість отримувати інформацію про те, який вантажний транспортний засіб був використаний у процесі роботи, скільки часу витрачено на виконання того чи іншого завдання, скільки палива було використано та ін.

Контроль температури двигуна

Системи GPS-моніторингу дозволяють визначати не тільки місцезнаходження трактора, швидкість і кількість палива, що витрачається, але й відстежувати температуру двигуна під час роботи. Здійснити це можна за допомогою спеціального цифрового датчика температури. Також отримувати дані про температуру рідини, що охолоджує, можна завдяки підключенню до CAN-шини трактора.

Додатковий функціонал:

Окрім контролю температури двигуна це рішення дозволяє проводити і налаштування температурних режимів. При необхідності також можна підключити функцію онлайн повідомлень, які дозволять диспетчеру оперативно отримувати інформацію про порушення у роботі двигуна із зазначенням геолокації події.

Переваги:

Головною перевагою даного рішення є наявність у диспетчера актуальних даних про навантаження двигуна і можливість запобігання його перегріву, яке може призвести до поломки.

Контроль обробленої площі

У сільському господарстві важливим питанням є точне розуміння того, скільки та який відсоток земельної площі оброблено. Який % запланованих робіт було виконано і як якісно, ​​і навіть проводити аналіз закриття полів. Мікро Тронік Україна пропонує універсальне рішення, яке допоможе назавжди вирішити проблему контролю обробленої площі.

Рішення:

Для реалізації цього рішення необхідно скласти картку всіх агрозон, у яких функціонує техніка. Після цього в систему моніторингу заноситься довідник агрегатів та їх характеристики, що знаходяться на підприємстві. Фіксується тип техніки, технічні характеристики та інші необхідні для коректної роботи системи дані.Після внесення всієї інформації в систему, диспетчер отримує можливість вибирати техніку, що його цікавить, з раніше складеного довідника і формувати звіт роботи за обраний період часу. На основі отриманої інформації з GPS-датчиків можна в режимі реального часу визначити, яка техніка та коли була задіяна, яка площа полів була оброблена, скільки палива було витрачено на кожну технологічну операцію.

GPS моніторінг обприскувача

Час роботи двигуна / мотогодини

За допомогою системи GPS-моніторингу можна також контролювати час роботи двигуна. Це дасть можливість диспетчеру отримувати інформацію про час початку та закінчення роботи двигуна, а також фіксувати його підсумковий час роботи.

Дане рішення буде особливо корисним для застосування на підприємствах, де контроль виконання роботи та облік витрати палива проводиться безпосередньо за часом роботи техніки.

Реалізувати цю функцію можна декількома способами:

Підключення датчика детонації. Даний датчик дозволяє фактично оцінити заведений або заглушений двигун. А система моніторингу виконує всі підрахунки та формує необхідний звіт щодо часу роботи двигуна.

Використання цифрового входу (тригера). Зовнішній трекер підключається аналоговим тригерним входом (або цифровим) до будь-якого зі штатних індикаторів роботи двигуна, система моніторингу веде підрахунок часу роботи. Цей спосіб підключення найбільш популярний, тому що не вимагає додаткових витрат на придбання спеціальних датчиків.

Використання датчика обертів. Таке рішення можна застосувати лише у випадку, якщо підключено пристрій із можливістю читання даних із CAN-шини.

Інтеграція із системами точного землеробства

Точне землеробство – це комплексне рішення, яке дозволяє керувати врожайністю на окремих посівних площах за допомогою комп’ютерних та супутникових технологій GPS-моніторингу. Впровадження подібних систем забезпечує більш ефективне використання робітників та земельних ресурсів.

Зазвичай у системах супутникового GPS-моніторингу використовується сигнал глобального позиціонування, похибка якого становить 3-5 м, але точніших розрахунків закриття полів і контролю виконаних робіт цього мало. Для підвищення точності використовуються високоточні приймачі сигналу.

Вартість такого обладнання досить висока, але в деяких випадках воно все ж таки використовується. З його допомогою похибку траєкторії можна скоротити до 25-40 см. Якщо ж застосувати найточніше обладнання, то похибку можна скоротити і до 3-7 см.

Наша компанія пропонує використовувати підключення до антен точного землеробства для формування більш точного шляху обприскувача в полі, що дозволить фіксувати точну кількість оброблених гектарів як загалом по закриття полів, так і в розрізі по механізаторам.