• Є питання? Дзвоніть +38 (044) 394-94-13
  • Київ
    вул. Голосіївська 17,
    оф. 201-207

Автоматизація документообігу на підприємстві: готове рішення від «Мікро Тронік Україна»

Автоматизація документообігу на підприємстві: готове рішення від “Мікро Тронік Україна"

З упевненістю можна сказати, будь-яка аграрна компанія на якомусь етапі свого розвитку стикається з проблемою оперативного ведення облікової документації. Особливо якщо вона стосується транспортування врожаю. Тому ми хочемо надати рішення, яке допоможе оптимізувати документообіг. А саме повністю автоматизувати процес формування товарно-транспортних накладних.

Навіщо необхідно автоматизувати процес документообігу?

Розглянемо основні проблеми, що виникають у процесі складання звітної документації:

Автоматизація документообігу на підприємстві: готове рішення від «Мікро Тронік Україна»

1 Неточності в документах, спричинені людським фактором

2 Великі часові витрати на заповнення ТТН вручну

3 Відсутність можливості контролю процесів в онлайн-режимі

4 Велика кількість паперової документації, яку потрібно перевіряти ще раз і виправляти

Крім цього, паперовий документообіг значно уповільнює інші робочі процеси, а для бізнесу це згубний фактор. Зважаючи на всі ці та інші проблеми, наша компанія розробила рішення «Електронна ТТН», яке реалізовано на основі використання QR-коду.

Головні переваги вирішення

1 Мінімізація людського фактора

2 Оптимізація часу

3 Оперативні зведені дані

4 Можливість контролю всіх етапів транспортування

Автоматизація документообігу на підприємстві: готове рішення від «Мікро Тронік Україна»

Всі ці фактори разом дозволяють скоротити час прийому вантажу мінімум на 70%, а як відомо, час – гроші.

Якщо Вас зацікавило дане рішення, докладнішу інформацію можна дізнатися у наших спеціалістів за телефоном, або пишіть нам на пошту:

+38 (044) 390-14-34

sales@microtronic.com.ua

Автоматизація документообігу на підприємстві: готове рішення від «Мікро Тронік Україна»