З упевненістю можна сказати, будь-яка аграрна компанія на якомусь етапі свого розвитку стикається з проблемою оперативного ведення облікової документації. Особливо якщо вона стосується транспортування врожаю. Тому ми хочемо надати рішення, яке допоможе оптимізувати документообіг. А саме повністю автоматизувати процес формування товарно-транспортних накладних.
Розглянемо основні проблеми, що виникають у процесі складання звітної документації:
1 Неточності в документах, спричинені людським фактором
2 Великі часові витрати на заповнення ТТН вручну
3 Відсутність можливості контролю процесів в онлайн-режимі
4 Велика кількість паперової документації, яку потрібно перевіряти ще раз і виправляти
Крім цього, паперовий документообіг значно уповільнює інші робочі процеси, а для бізнесу це згубний фактор. Зважаючи на всі ці та інші проблеми, наша компанія розробила рішення «Електронна ТТН», яке реалізовано на основі використання QR-коду.
1 Мінімізація людського фактора
2 Оптимізація часу
3 Оперативні зведені дані
4 Можливість контролю всіх етапів транспортування
Всі ці фактори разом дозволяють скоротити час прийому вантажу мінімум на 70%, а як відомо, час – гроші.
Якщо Вас зацікавило дане рішення, докладнішу інформацію можна дізнатися у наших спеціалістів за телефоном, або пишіть нам на пошту:
+38 (044) 390-14-34